سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :44
کل بازدید :349936
تعداد کل یاداشته ها : 97
103/2/30
1:10 ص

 

کد خبر: 129760
27 مهر 1391 - 12:35
تغییرات اعمال شده در تقویم رسمی کشور برای سال 1392 هجری شمسی از سوی رئیس جمهور و رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی برای اجرا ابلاغ شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، ماده واحده «تغییرات اعمال شده در تقویم رسمی کشور برای سال 1392 هجری شمسی»با پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس جمهور و رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی برای اجرا ابلاغ شد.
بر این اساس، 20 فروردین به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی(‌سالروز شهادت سید مرتضی آوینی)، 17 شوال؛ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، 12 آذر(‌برابر با 3 دسامبر)، روز جهانی معلولان، 20 مهر؛ روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، 13 جمادی‌الثانی؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا، 5 ذی‌القعده؛ روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و 18 تیر؛ روز ادبیات کودکان و نوجوانان در متن تقویم رسمی کشور در سال 1392 گنجانده می‌شود.

همچنین، 8 آبان؛ روز پدافند غیرعامل، 30 تیر؛ روز بزرگداشت آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی، 15 مرداد؛ سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی، 14 تیر؛ روز شهرداری و دهیاری و 10 شهریور؛ روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا (ص) آجا نیز در ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال 1392 گنجانده می‌شود